من زندگي مي كنم

متن مرتبط با «آفتابی» در سایت من زندگي مي كنم نوشته شده است

433- روزهای بلند آفتابی

  • نیلوبلاگ

    روزها داره کوتاه میشه و من غصه ام میشه. کاملا نمونه بارز از یه متولد ماه شکفتن هستم :-) روزهای بلند و آفتابی و ملایم، میشن دلخواه من. که صب از خواب بیدار بشی ببینی هوا روشنه و خورشید نور ملایمی داره. که شب که می خوای برگردی خونه، باز هوا روشن باشه. می دونی، روزای پاییز و زمستون رو زمانی دوس داشتم که با هم می رفتیم خونه. دیگه اون موقع، همه روزها و شب های سال برام همون ساعت های طولانی و آفتابی بودن. امروز صب بیدار شدم و متوجه شدم روزا خیلی کوتاه شدن. زمزمه نیمه دوم سال شنیده میشه. ...

    ادامه مطلب