من زندگي مي كنم

متن مرتبط با «بلند» در سایت من زندگي مي كنم نوشته شده است

525- پستی و بلندی های مسیر من

  • نیلوبلاگ

    دارم به مسیر پشت سرم فک می کنم. به سختی هایی که داشتم: به پول نداشتن هام، به راه هایی که به دلیل پول نداشتن مجبور شدم پیاده برم، میوه هایی که دوس داشتم رو نخریدم، لباس هاییxa0 که نپوشیدم، سفرهایی که نرف...

    ادامه مطلب
  • 433- روزهای بلند آفتابی

  • نیلوبلاگ

    روزها داره کوتاه میشه و من غصه ام میشه. کاملا نمونه بارز از یه متولد ماه شکفتن هستم :-) روزهای بلند و آفتابی و ملایم، میشن دلخواه من. که صب از خواب بیدار بشی ببینی هوا روشنه و خورشید نور ملایمی داره. که شب که می خوای برگردی خونه، باز هوا روشن باشه. می دونی، روزای پاییز و زمستون رو زمانی دوس داشتم که با هم می رفتیم خونه. دیگه اون موقع، همه روزها و شب های سال برام همون ساعت های طولانی و آفتابی بودن. امروز صب بیدار شدم و متوجه شدم روزا خیلی کوتاه شدن. زمزمه نیمه دوم سال شنیده میشه. ...

    ادامه مطلب