
فک کنم دیگه وقتxa0ِ رسیدنxa0ِ خوشی های ماست. آخه ما خیلی دردسر کشیدیم، خسلی سختی مشیدیم، خیلی تلاش کردیم. این همه بار و سختی و تلاش و تنهایی و ظاهرا قوی بودن برا همه یما خیلی سخت بوده خودتم می دونی، منم امشب فهمیدم لطفا درهای خوشبختی و دلخوشی و سلامتی و مهریونی رو به روی من و خانواده ام باز کن آمین...
ادامه مطلب
غر زدن و گوسفند بودن و به همه اعتماد کردن و گول حرفهای فیلسوفانه خوردن کافی است: نه مدیر، نه همکار، نه همسایه.تنها کاری که باید در حال حاضر انجام بدهم آستین هامو بالا بزنی و با برنامه ریزی و همفکری برم سراغ اونچه که هم علاقه دارم هم تحصیلات هم تخصص. تست های مختلف انجام دادم، علایقمو سنجیدم و به دلم رجوع کردم. می دونم که خوب حرف می زنم و خوب آدم ها رو قانع می کنم (البته بجز تو. شوخی). راهمو اندک اندک باید از گلّه جدا کنم. نقطه. سر خط برای شروع زندگی هوشمندانه. ...
ادامه مطلب