
دارم کتاب میخونم تا وقتش برسه برم آزمایش. یهو به خودم میام و صدای نفس کشیدن های آروم و گاه کمی صدادارت منو به خودم میاره. به نظرم آرامش بخش ترین و بهترین و شنیدنی ترین صدایی هست که دوس دارم بشنوم. که لذت همه جهان عستی رو این صدا در وجودم ریخت و همه قلب منو از احساس زنده بودن و خوشبخت بودن پر کرد.مدتهاست که اینجا در تنهایی نشستم و فقط صدای نفس های خودمو شنیدم. ناخودآگاه شرمنده میشم که چرا داشتم کتا...
ادامه مطلب