
به نظرم یکی از قشنگترین انتظارها زمانیه که توو مترو از واگن خانومها میآی بیرون و منتظر میشی از واگن آقایون همراه دوست داشتنی ات بیاد پیدات کنه و تا اون موقع هم با چشمهای منتظر، مسافرا رو از چشم می گذرونی. این چشم های منتظر و جستجوگر، آخرش می رسه به چشم های خندان از دیدن چهره دوست داشتنی آشنات. البته عکس اش هم قشنگه ها: این که پیاده بشی ببینی کسی که دوسش داری قبل از تو پیاده شده و منتظرته تا پیدات کنه.یکی از بهترین انتظارها همون جا و همون لحظه به دیدار می رسه. مرسی از تو ...
ادامه مطلب