به نظرم یکی از قشنگترین انتظارها زمانیه که توو مترو از واگن خانومها میآی بیرون و منتظر میشی از واگن آقایون همراه دوست داشتنی ات بیاد پیدات کنه و تا اون موقع هم با چشمهای منتظر، مسافرا رو از چشم می گذرونی. این چشم های منتظر و جستجوگر، آخرش می رسه به چشم های خندان از دیدن چهره دوست داشتنی آشنات.
البته عکس اش هم قشنگه ها: این که پیاده بشی ببینی کسی که دوسش داری قبل از تو پیاده شده و منتظرته تا پیدات کنه.
یکی از بهترین انتظارها همون جا و همون لحظه به دیدار می رسه.
مرسی از تو
من زندگي مي كنم...
ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: خوب,انتظار, نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:27