
اتفاق جالبی امروز برام افتاد. از در مترو اومدم بالا و می خواستم از عرض خیابون رد بشم. با اینکه از خط عابر پیاده می خواستم بگذرم اما ماشین ها با سرعت می اومدن و اصلا اجازه نمی دادن. چند بار سعی کردم اما از تصور (دور از جونم) تصادف کردن و پخش شدنم کف خیابون، منصرف شدم. یهو یکی پرسید: می خوای از خیابون رد بشی؟ نگاه کردم. پلیس راهنمایی رانندگی بود. با هیجان و ذوق یه کودک گفتم: بله. با افتخار سینه داد جلو و از عرض خیابون آروم آروم شروع به رد شدن کرد و منم همراهش.خیلی خوب بود. ماشین ها انگار یه علامت ...
ادامه مطلب