577- دمای هوا

خرید بک لینک

هفته قبل این موقع دومای هوا 11- بود و امروز چیزی حدود 11+

یعنی یه اختلاف 22 درجه ای.

هفته قبل 5، 6 لایه لباس و دو تا جوراب پوشیده بودم و هی چای و قهوه بود که پشت سر هم می خوردم اما نیم ساعت بعد بازم سردم می شد اما امروز همین یه جفت جوراب و دو تا لباس که پوشیدم هم زیاده.

آخه اینجا انرژی خیلی گرونه و باید خیلی حواسمون به گرمایش سرمایش باشه وگرنه آخر سال کلی باید اضافه پرداخت بابتشون بپردازیم.

اما این اختلاف 22 درجه ای منو یاد یه حرفی می اندازه: هیچی دست خدا غیر ممکن نیست، اگه بخواد یکی رو از فرش به عرش برسونه به چشم بهم زدنی این کارو انجام میده.

نعمت های خدا و لطف خدا همین جا کنارمونه. به نظرم فقط باید از علامه ی دهر بودن دست برداریم و اجازه بدیم خدا کارش رو انجام بده

ایشالا. آمین :-)

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 1:52

صفحه بندی