امسال اینجا در تقویم حارجی ها سال کبیسه است و به همین دلیل کمی تاریخ ها و مناسبت ها جابجا شدن.
امسال من دو تا روز تولد دارم: یکی دیروز با تقویم خودمون و یکی هم امروز با تقویم خودمون.
تولدم مبارک :-)
مرسی از تو که با هم کیک پختبم و جشن گرفتیم و عکس گرفتیم و خندیدیم
و من امروز از اینکه کسی از اعضای خانواده ام تحویل درست حسابی نگرفتنم بی نهایت ناراحت شدم
مرسی از تو که هستی
مرسی خداجونم
من زندگي مي كنم...ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142