امیدوارم خوششون بیاد و بیان ازش استفاده کنن
از همون باقیماندهء لوله بخاری که همسایه برام برید استفاده کردم با یه خورده پارچه هایی که توو خونه داشتم
این صحنه همیشه توو ذهنمه: ایاکریم و دو تا بخم کوچیکش
باید صبر کنیم ببینیم این لونه رو زوج های پرنده دوس دارن یا نه :-)
بعدش می مونه یه فکری کنیم برا هواپیمای تو :-)
من زندگي مي كنم...ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127