از ابتدای این هفته هر روز دارم به تقویم میگه: شنبه ای دیگه نموند، یکشنبه هم گذشت، دوشنبه و ... امروز هم که چهارشنبه است.
فقط 3 روز مونده.
بعدش می تونم خودمو توو آغوشت رها کنم و آروم بشم و آروم کنم و از جهان دور بشیم.
بی خیال تمام قواعد و عرف و افکارمون.
من زندگي مي كنم...