سر کلاس زبانم، آرمین، پسر دهه هشتادی زرنگ و شیطونی هست که چند سال جهشی خونده و با وجود سن کمی که داره امسال سال آخر دبیرستان میشه و میره که سال بعد کنکور بده. برادرش امیر که دو سال ازش بزرگتره و اونقدری همو دوس دارن که با هم بالا اومدن و الان همکلاسن. دیروز امیر میگه: آرمین خیلی زرنگه ها، رتبه 3 المپیاد کشوری ریاضی هست و الان دوستانش که رتبه های 1 و 2 هستن کشور هند رفتن برا شرکت در المپیاد جهانی.
بقیه اش رو از زبان آرمین می نویسم: اما من نرفتم. چون ایران جزء معدود کشورهایی هست که هزینه رفت و برگشت رو از دانش آموز میگیره. منم دیدم 5 میلیون هزینه اش میشه، با خودم فکر کردم بجای اینکه 5 میلیون خرج کنم برم اونجا، خرج می کنم میرم کلاس کنکور تا برم دانشگاه.
پسر زبر و زرنگی هست و من دارم فکر می کنم 5 میلیون در این جامعه چقدر ارزش داره که یه المپیادی باهوش نمی تونه از پس اش بربیاد و به لیست موفقیت های خودش و کشورش اضافه کنه و شاید وسیله ای باشه برا بورسیه گرفتن های بعدی اش.
من زندگي مي كنم...
ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: میلیون,بهای,مدال,جهانی, نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:27