توو خواب و بیدار می شنوم که یکی داره با قفل در ور میره و تلاش برای انداختن کلید به قفل.
اوایلش سعی می کنم بی توجه بشم و توو خواب به خودم میگم: اشتباه می شنوم و بی توجه باشم بهش.
اما وقتی صدا بیشتر می شه و طولانی تر، از روو تخت پا میشم و می دوم سمت در.
خبری نیس. حتی چراغ راهرو هم خاموشه اما من مطمئنم که صدای ور رفتن با قفل و کلید رو شنیدم.
یمی از بزرگترین ترس های الانم شده همین صدا و وحشت زده شدن
:-(
من زندگي مي كنم...