از کار کردن با آلمانی ها یه نکته مهم یاد گرفتم: کار رو باید با عشق انجام داد. تا زمانی که به کارت علاقه نداشته باشی توو زیباترین اتاق هم خسته میشی اما اگه علاقمند به کار باشی تا ساعت 3 نصفه شب هم سر کار بمونی خسته نمیشی. هر موقع فک کردی به کارت علاقه نداری حتما استعفا بده جون وقتت و عمرت رو تلف می کنی که در اینصورت اگه بری گدایی کنی حداقلش اینه که کسانی میآن بهت پول میدن که با با عشق کار کردن و این گول رو درآوردن. این صد می ارزه به کار با اجبار.
من زندگي مي كنم...ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112