برا اینکه دل ضعفه رفتنش رو نشون بده، برا اینکه "دلم برات تنگ شده" رو دریافت کنه.
آدم ها گاهی دل شون تنگ میشه: برا سر روو شونه های یار گذاشتن و نوازش شدن موها رو حس کردن.
بعضی دلتنگی ها به نظر خیلی کوچیک می رسن اما خیلی مهمن.
من زندگي مي كنم...ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131