رفتیم بام تهران و برف اومده بود و برگشت بازم برف بارید.
دوتایی آش رشته خوردیم کنار گُنده های آتیش.
چقدر چسبید و چقدر بعدش در راه برگشت یخ زدیم.
خودنمایی چتر قرمز من خیلی باحال بود.
اولین بار شونه های منو گرفتی و عکس دو نفره خندونمون رو دست در دست هم ثبت کردیم. اون عکس رو دوست دارم.
یادش بخیر. چه خاطراتی یادم اومد.
من زندگي مي كنم...ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132