541- شبهای قطبی

خرید بک لینک

اینجا در این نقطه از جهان، شبهای قطبی شروع شده. صبحها ساعت هشت و نه، خورشید طلوع می کنه و بعداز ظهرها هم ساعت چهار نشده، هوا تاریک شده.

حس عجیبیه این مدل زندگی کردن.

برا من که همیشه از تاریکی ترس و وحشت داشتم حالا صبح ها در تاریکی محض از خونه میرم بیرون و در تاریکی محض شب هنگام بر می گردم خونه.

حس امنیت، شجاعت یا هر چی، باعث شده بر این فوبیای زندگی ام فائق بیام.

آفرین به خودم که بزرگ شدم :-)

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 20:31

صفحه بندی